Aktualnosci (62)
Prosimy o zgłaszanie się uczniów, którzy chcą korzystać z Internatu po feriach o kontakt pod
nr tel. 506 193 463.
Przy wigilijnym stole, łamiąc opłatek święty,
Pomnijcie, że dzień ten radosny,
W miłości jest poczęty.
Że jak mówi wam wszystkim,
Dawne, odwieczne orędzie.
Z pierwszą na niebie gwiazdką,
Bóg w Waszym domu zasiądzie.
Z katalogu Bożonarodzeniowych życzeń wybieramy dla Was, nasi kochani Wychowankowie te najcieplejsze, najpiękniejsze, najlepsze i z całego serca pragniemy, by spełniły się po dwakroć… Choć czas to trudny, wierzymy, że magia Bożego Narodzenia nie ominie Waszych domów i wynagrodzi wszelkie niedostatki minionego roku.
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
W związku z Rozporządzeniem MEN od 30 listopada 2020 r w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe mogą być prowadzone zajęcia w ramach praktycznej nauki zawodu. W związku z tym prosimy o zgłaszanie się uczniów chcących mieszkać w internacie do 28 listopada (włącznie) pod nr tel. 506 193 463.
Muzeum Historyczne w Sanoku oraz Instytut Pamięci Narodowej w Rzeszowie i Starostwo Powiatowe w Sanoku zapraszają uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych z województwa podkarpackiego do udziału w Konkursie Plastycznym „Cud nad Wisłą 1920. Modlitwa w huku armat”.
Konkurs ma na celu upamiętnienie 100 Rocznicy zwycięstwa Polski w wojnie polsko-bolszewickiej, a także kształtowanie i pogłębianie wśród dzieci i młodzieży postaw patriotycznych oraz szacunku do polskiego dziedzictwa narodowego i jego chrześcijńskiego fundamentu.
Więcej informacji na stronie:http://powiat-sanok.pl/aktualnosci/wydarzenia/konkurs-plastyczny-cud-nad-wisla-1920-1743/
11 listopada odzyskaliśmy niepodległość….
11 listopada 1918 r. Rada Regencyjna przekazała uwolnionemu z twierdzy magdeburskiej Józefowi Piłsudskiemu władzę wojskową i naczelne dowództwo podległych jej wojsk polskich. Tego samego dnia Niemcy podpisały zawieszenie broni kończące działania bojowe Wielkiej Wojny. Po ponad 120 latach Polska odzyskiwała niepodległość…
Informujemy maturzystów o możliwości mieszkania w internacie od dnia 16.11.2020 r. Będzie możliwość odbycia zajęć stacjonarnych - pracownie. Jeśli ktoś wyraża chęć pobytu w internacie proszony jest na dwa dni przed przyjazdem o kontakt z wychowawcą pod nr tel. 506 193 463.
Wychowankowie internatu mogą odbierać swoje rzeczy od wtorku 3 listopada do piątku 6 listopada w godzinach: od 8:00 - 20:00.
Wychowankowie, którzy jeszcze nie uregulowali należności za internat za miesiąc październik 2020 r. prosimy o kontakt pod nr tel.13 46 539 52. Została dokonana korekta opłaty za internat za w/w miesiąc.
Informujemy, że ze względów organizacyjnych ulegają zmianie godziny odbioru rzeczy z internatu:
28 października (środa) - 15:00 - 21:00
29 października (czwartek) - 15:00 - 21:00
30 października (piątek) - 8:00 - 14:00 oraz 15:00 - 20:00.
W związku z ogłoszeniem MEN od poniedziałku 26 października 2020 r na okres 2 tygodni przechodzimy w całości na nauczanie zdalne. Odwołane zostają zajęcia praktyczne (realizowane w szkole, w RCRE oraz u pracodawców). Informujemy, że w w/w okresie Internat ZS2 w Sanoku będzie zamknięty.
Wychowankowie internatu mogą odbierać swoje rzeczy w najbliższą niedzielę tj. 25 października w godzinach: od 18:00 - 21:00 oraz przez cały najbliższy tydzień w godz. od 8:00 - 14:00.
Prosimy na bieżąco śledzić naszą stronę internetową i Facebook-a, tam będą zamieszczane wszystkie informacje.
Wieczór z Harrym Potterem - Konkurs rozstrzygnięty!
Napisała Jolanta S.
Aż 16 internackich fanów serii o Harrym Potterze zmagało się z quizem wiedzy o zawiłościach losów najsłynniejszego czarodzieja naszej ery. Po zaciekłej walce stoczonej głównie z własną pamięcią szafirowy puchar Pierwszego Potteromaniaka Internatu ZS 2 przypadł Izabeli Solon, tuż za nią Drugim Potteromaniakiem Internatu ZS 2 jest Zosia Czerwińska, a Trzecim Potteromaniakiem Internatu ZS 2 - Mateusz Adamczyk.
Gratulacje dla najbardziej wytrwałych czytelników oraz nagrody wręczyły zachwycone organizatorki konkursu – wychowawczynie Agnieszka Kubowicz, Monika Boczoń i Katarzyna Burnatowska.
Czekamy na propozycję następnych konkursów!
Opłaty za pobyt i wyżywienie w Internacie ZS Nr 2 w Sanoku, prosimy dokonywać przelewem do 15 dnia każdego miesiąca na numer konta:
63 1130 1105 0005 2484 4920 0001
W tytule wpłaty prosimy wpisać Imię i Nazwisko wychowanka oraz miesiąc za który dokonujemy opłaty.
Przypominamy wychowankom odpisanym z posiłków o dostarczenie wychowawczyniom do 5 dnia kolejnego miesiąca niewykorzystanych bloczków za obiady. W przypadku nie dostarczenia bloczków w tym terminie, kwota do zapłaty za wyżywienie nie będzie pomniejszona.
Przyjmijcie życzenia chłopaki kochane od każdej babki z samego rana: morza radochy i samej słodyczy tego wam żeńska część INTERNATU dziś życzy.
Wszem i wobec oznajmiamy, że nowy Samorząd w Internacie od dziś mamy! Staremu ster władzy z rąk wyrywamy, choć nadzieję na dalszą współpracę mamy!
W tym roku szkolnym internacką brać dumnie reprezentować będą: Emilie Ziarko, Julek Kobus i Ryś Masztalerz. A „starym” samorządowcom, czyli Dominice Kwiek, Krystianowi Lorencowi i Oskarowi Matusikowi przy okazji ceremonii przekazania władzy serdeczne podziękowania za trud i serce włożone w to, by życie w Internacie było przyjemniejsze złożyła w imieniu swoim, wychowawców i mieszkańców Pani wicedyrektor Bożena Chabros- Jaklik.
Wszem i wobec z ogromną przyjemnością informujemy, że w pokoju 213, ( a w naszym Internacie nawet „13” może być szczęśliwa;)) mieszka wice Mistrz Polski 2020 w ARMWRESTLINGU- dla niewtajemniczonych to zawody w siłowaniu się na rękę. Oprócz najsilniejszej ręki KUBA IWANIK ma jeszcze czarujący uśmiech i złote serce. Mistrzowi gratulujemy i pękamy z dumy.
Jak co roku Samorząd Uczniowski ZS2 i Samorząd Internatu organizują w akcję KORKI DLA NIKOLI. W naszej akcji wspiera nas również Szkoła Podstawowa w Pobiednie. Na terenie szkoły znajdują się specjalnie oznaczone worki, do których można wrzucać plastikowe nakrętki, które, po zebraniu większej ilości przekażemy na rehabilitację Nikoli Sobolak, która zmaga się z dziecięcym porażeniem mózgowym i wymaga stałej i kosztownej terapii. Dla nas korki to po prostu śmieci, a dla małej Nikoli szansa na dodatkowy turnus, który uczyni jej życie łatwiejszym. Pomożecie???
Spotkanie organizacyjne z rodzicami wychowanków Internatu ZS2 w Sanoku odbędzie się w dniu 4 września br. o godzinie 16.00. Na spotkaniu omówione zostaną sprawy bieżące, a więc:
· bezpieczeństwo młodzieży w placówce w związku z pandemią COVID-19,
· zmiany w Regulaminie Internatu,
· zmiany w Regulaminie Rekrutacji,
· kwestie dotyczące organizacji pracy, opłat, opieki, wychowania,
· wybór Rady Rodziców i opłaty z tym związanej,
· wypełnienie niezbędnej dokumentacji wychowanków.
Spotkanie poprowadzi Pani Wicedyrektor Bożena Chabros- Jaklik wraz z wychowawcami Internatu ZS 2. Serdecznie zapraszamy
KWATERUNEK do Internatu ZS 2 w Sanoku na rok szkolny 2020/2021
Napisała Jolanta S.Kwaterunek do INTERNATU w roku szkolnym 2020/21 odbędzie się w dniu 31.08.2020r. od godziny 16.00.
· W godzinach od 16.00 do 16.30 kwaterowani będą wyłącznie wychowankowie klas 1, których nazwiska rozpoczynają się od litery A do K.
· W godzinach od 16.30 do 17.00 kwaterowani będą wyłącznie wychowankowie klas 1, których nazwiska rozpoczynają się od litery L do Z.
· W godzinach od 17.00 do 18.00 kwaterowani będą wyłącznie wychowankowie pozostałych klas, których nazwiska rozpoczynają się od litery A do K.
· W godzinach od 18.00 do 19.00 kwaterowani będą wyłącznie wychowankowie pozostałych klas, których nazwiska rozpoczynają się od litery L do Z.
· W przypadku problemu z zakwaterowaniem w wyznaczonym czasie należy skontaktować się z internatem telefonicznie lub mailowo do 27.08.2020 r.
1. Do Internatu ZS 2 należy wychodzić wejściem od strony Boiska ORLIK. Rodzice/ prawni opiekunowie nie mogą wejść na teren Internatu ZS 2, pozostają na korytarzu na I piętrze w celu dopełnienia wszelkich formalności.
Osoby, które nie zgłoszą się do Internatu (osobiście lub telefonicznie) do 2.09.2020r. będą skreślone z listy mieszkańców.
Osoby nowoprzyjęte zobowiązane są do dostarczenia w dniu kwaterunku Odpisu Skróconego Aktu Urodzenia do celów meldunkowych (jeżeli wychowanek nie posiada dowodu osobistego).
W dniu zakwaterowania wychowankowie winni posiadać: pościel, kubek i sztućce, pantofle, środki do higieny osobistej.
Należy stosować się do zapisów Regulaminu funkcjonowania internatu w czasie epidemii, który zostanie opublikowany 28.08.2020 r. na stronie internatu.
Więcej...
Rekrutacja do INTERNATU na rok szkolny 2020/21 została przeprowadzona zgodnie z kryteriami zawartymi w REGULAMINIE REKRUTACJI DO INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 IM. GRZEGORZA Z SANOKA W SANOKU.
Rodzic/opiekun kandydata lub pełnoletni kandydat, w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych (tj. od 19.08.2020 r.) może wnieść do Dyrektora Szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej.
Dyrektor Szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania.
Szanowni Wychowankowie
1. Lista osób przyjętych do Internatu w bieżącym roku szkolnym będzie dostępna na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół nr 2 w Sanoku w dniu 19.08.2020 r. Informacji można też zasięgnąć telefonicznie w sekretariacie szkoły pod numerem telefonu 134653951 w godzinach od 8.00 do 14.00.
2. Kwaterunek do INTERNATU w roku szkolnym 2020/21 odbędzie się w dniu 31.08.2020r. od godziny 16.00.
3. Osoby, które nie zgłoszą się do Internatu (osobiście lub telefonicznie) do 2.09.2020r. będą skreślone z listy mieszkańców.
4. Osoby nowoprzyjęte zobowiązane są do dostarczenia w dniu kwaterunku Odpisu Skróconego Aktu Urodzenia do celów meldunkowych (jeżeli wychowanek nie posiada dowodu osobistego).
5. W dniu zakwaterowania wychowankowie winni posiadać: pościel, kubek i sztućce, pantofle, środki do higieny osobistej.
6. Szczegółowe wytyczne związane z pandemią SARS-COV2 zostaną podane w późniejszym terminie.
Zmiana terminów działań rekrutacyjnych do internatu.
Napisała Jolanta S.W związku ze zmianą terminów rekrutacji do szkół - ulegają zmianie terminy działań rekrutacyjnych do internatu.
1. Przyjmowanie podań do internatu trwa do 30.07.2020 r.
2. Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia do internatu – 12.08.2020 r.
3. Ogłoszenie listy przyjętych do internatu – 19.08.2020 r.
Po dziesięciu miesiącach ciężkiej pracy nadszedł wyczekiwany przez wszystkich uczniów czas wakacji. Czas odpoczynku od książek, zeszytów, ławki szkolnej, dzwonka, porannego wstawania.
Na ten czas życzymy Wam udanego wypoczynku. Cieszcie się z każdego słonecznego dnia i z każdej przeżytej przygody. Bawcie się dobrze, leniuchując w przydomowych ogródkach, na złocistych plażach, w górach i nad jeziorami.
Wierzymy, że wszyscy spotkamy się zdrowi, wypoczęci, opaleni i w doskonałych humorach w nowym roku szkolnym.
Życzymy wszystkim Uczniom, Rodzicom i Nauczycielom, by nadchodzące wakacje były bezpieczne, spokojne i pełne niezapomnianych wrażeń.